.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واقعه اي كه دل رهبر انقلاب را شاد كرد

آخرین نیوز نوشت:

چندي قبل ده طلبه كه براي تبليغ به روستاهاي اطراف مسجد سليمان رفته و فضاي بدي از فقر منطقه و خوابيدن مردم در كنار لوله هاي نفت و كنار احشام را مشاهده كرده بودند، گزارشي درباره وضعيت فلاكت بار و امكانات زير صفر مردم اين روستاها به دفتر مقام معظم رهبري ارائه مي دهند.

پيرو اين گزارش رهبر معظم انقلاب دستور پيگيري و تحقيق درباره اين موضوع را صادر مي كنند. با محرز شدن وضعيت اسف بار و زندگي مشقت بار ساكنان اين روستا، دفتر رهبر معظم انقلاب 180 ميليون تومان به عنوان تبرك و 90 ميليون تومان را نيز جهت هزينه كرد در فعاليت هاي عمراني اين روستا ها اختصاص مي دهند.

بنا بر اطلاعات رسيده به اين خبرنگار از برخي مبلغين و روحانيون مرتبط با اين موضوع، معظم له پس از آنكه گزارشي از رسيدگي به وضعيت ساكنان اين روستاها دريافت مي كنند در هامش گزارش مذكور چنين مرقوم مي فرمايند: "دل ما را شاد كرديد، خدا شما را شاد كند".

بايد خاطر نشان كرد كه مسجد سليمان از جمله مناطقي است كه با وجود سرشار بودن از نعمت ها و ثروت هاي بي نظير انرژي مردم غيرتمند آن همواره با فاصله اي معنادار از استانداردهاي زندگي معمولي و طبيعي به سر مي برند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ز- م ساری 30 تير 1389
خدا حفظتون کن . و من الله توفیق

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.209 seconds.